Summer Sweetheart
Summer Sweetheart is een game van Lovely Juliet. Het hoofdverhaal wordt gespeeld door echte acteurs. De ingesproken stemmen zijn van de beroemde Imai Asami en Naomi Wakabayashi.
In de game heeft de speler in een eerstepersoons perspectief ontmoetingen met verschillende heldinnen. Dit is een gloednieuw liefdesverhaal, met verschillende keuzemomenten en eindes in het hoofdverhaal. Daarnaast zijn er persoonlijke verhalen over de meiden van andere vertakkingen.