Zorg voor je eigen eiland en verken de oceaan in Summer of Mara, een zonnig farming-avontuur. Beleef het verhaal van Koa in een game waarin farming, crafting en ontdekkingsmechanismen worden gecombineerd in een tropische, kleurrijke wereld.