Summer in Mara + Koa and the Five Pirates of Mara
Ga met Koa en haar beste vriend Napopo mee op twee avonturen langs de eilanden van Mara!
Zorg voor je eigen eiland, oogst je gewassen, creëer nieuwe gereedschappen en gebouwen en vaar met je boot om nieuwe eilanden en geheimen te ontdekken.