Summertime Madness
De speler, in de rol van een schilder die een deal heeft gesloten met de duivel, moet zijn weg terug vinden naar de echte wereld nadat hij is bedrogen en opgesloten in een van zijn doeken. Een dromerige reis naar een surrealistische wereld van de eigen creaties van de kunstenaar, waar de sfeervolle gameplay mysteries biedt om te ontdekken, puzzels om op te lossen en artistieke landschappen om te verkennen.
Je bevindt je op een evoluerend eiland. Terwijl je je omgeving onderzoekt, zal het eiland beginnen te veranderen. Een schip aan de horizon, het oplichten van een vuurtoren, elk mysterie dat je ontdekt en elke puzzel die je oplost, zal nieuwe wonderen ontvouwen en nieuwe plaatsen onthullen die je kunt verkennen. Maar wees gewaarschuwd, de scène waarin je je bevindt, dit adembenemende land van verf en olie is niet altijd zo rechtlijnig als het lijkt. Deze intrigerende wereld binnen het canvas heeft meer mysteries dan zelfs de kunstenaar bedoelde.