Sunless Sea: Zubmariner Edition
Ga aan het roer staan van je stoomschip in een Victoriaans-gotische roleplaying-game van ontdekken, eenzaamheid en frequent doodgaan.
Zoek de botten van je vader. Bepaal het lot van Londen. Versla de goden van de diepe zee.