Een zware onweersbui teistert een broeierige zomermiddag en de regen slaat neer terwijl de deurbel van het café rinkelt. Een jongen komt weer bij zinnen en merkt plotseling een natgeregend meisje op dat bij de deur staat. Sunny Café is een verhaal over toevallige ontmoetingen, vage bekenden en uiteindelijk afscheid, een avonturenverhaal over de liefde waarin kennis over Taiwanese koffie de katalysator is voor deze cyclus van interactie en een analoog voor het leven zelf.
Voeg je bij de cast van Taiwanese studenten en geniet van een visuele roman doordrenkt van lokale cultuur, gebruiken en idealen. Leer hoe je de perfecte kop koffie maakt door de juiste bonen, maling en filter te kiezen, de bonen te malen en op vaardige wijze te bereiden. Selecteer objecten in het café om essentiële informatie op te pikken. Ontdek verschillende eindes afhankelijk van de gesprekken die je hebt met mensen in een comfortabele setting en laat een ontluikende liefde tot bloei komen!