Sunsoft is Back! Retro Game Selection
SUNSOFT is terug en brengt een paar van zijn 8-bit-klassiekers voor het eerst naar het westen!
Ontdek in SUNSOFT is Back! Retro Game Selection drie games van de legendarische Japanse uitgever Famicom en speel ze voor het eerst in het Engels!
Duik in de rijke geschiedenis van SUNSOFT’s door die actie- en avontuurparels uit de jaren '80 te spelen!
The Wing of Madoola: help de woeste krijger Lucia de krachtige Wing of Madoola af te pakken van de boze King Daltos.
Firework Thrower Kantaro’s 53 Stations of the Tokaido: voorkom als vuurwerkmaker Kantaro dat boze handelaren wapens van je creaties maken!
Ripple Island: speel als Kyle, een jongen die droomt van een beter leven en die King Dotella te hulp schiet tegen de boosaardige Emperor Groaker.
Naast nieuwe talen voor de driet titels zijn er ook meerdere kwaliteitsverbeteringen toegevoegd om de gameplayervaring leuker en toegankelijker te maken voor de moderne gamer.