Super Animal Royale
Vecht om te overleven! Super Animal Royale is een razend, top-down 2D-'battle royale'-spel met 64 spelers, waarin moordlustige dieren in een verlaten safaripark met tanden, klauwen en machinegeweren vechten. Verzamel je favoriete beesten en wapens, pas ze aan en zet ze vervolgens aan het werk in solowedstrijden, of vorm een bende met tot vier spelers!