GEWELDIGE VERHAALMODUS
Maak je klaar voor een wereld van illegale autoraces om je broer te redden. Het gaat niet makkelijk worden, maar deelnemen aan het Super Arcade Racing-toernooi is de enige manier om je broer terug te zien en te achterhalen wie ‘m heeft gekidnapt.
Begin de zoektocht naar je broer met meer dan 60 verschillende circuits in 5 verschillende zones.
Speel tegen racers uit de hele wereld in een online multiplayer voor meerdere platforms op onze server of speel met tot wel 4 spelers tegelijk in een lokale multiplayer.