Super Brawl Rush
Super Brawl Rush is een beat'em up die zich afspeelt in de verschroeide post-apocalyptische landen van de nabije toekomst. Vecht je een weg naar de top met zwermen bloeddorstige schurken, mutanten en sekteleden.