Vecht tegen hordes vijanden en verzamel zo veel wapenkisten als je kunt. Bereid je voor op een arcade-ervaring met strakke besturing, verfrissende gamemechanieken, toffe retro-art en ongelooflijk gave chiptune-soundtrack.