Super Destronaut DX-2
Test je vaardigheden met de uitdagingen of probeer je topscore te verbeteren in de arcadespeltypen.
Speel tegen de klok, het meer klassieke '3 levens' of zelfs met beperkte munitie om te kijken hoeveel aliens je kunt verslaan.