Super Destronaut Landed X Loaded
Super Destronaut Landed X Loaded is een 2D-arcadegame met intense, meeslepende gameplay in arenastijl.
Vecht zo lang als je kunt in 10 verschillende arena's, ieder met een unieke reeks uitdagingen. Schiet vijandelijke strijders neer en verkrijg speciale power-updrones die je extra vuurkracht geven. Hoe lang weet jij te overleven?