Super Fowlst is een actiespel over het ontwijken van kogels, het verpletteren van monsters en het grijpen van buit. Er zijn uitgestrekte levels om te veroveren, enorme eindbazen om te verslaan en allerlei gadgets en gadgets om mee te werken. Ruil je schat in voor coole krachten zoals eierbommen en raketten, zodat je die demonen echt kunt laten zien wie de baas is!