Super Inefficient Golf bouwt voort op de minst efficiënte game ooit door alles nóg minder efficiënt te maken. Gooi je golfclub maar weg en gebruik explosieve mijnen om je bal te sturen! Plaats ze, kies de juiste timing en... BOEM, birdie!