Super Kickers League Ultimate
Super Kickers League biedt je een geweldige arcade-ervaring. Er zijn geen scheidsrechters en geen regels. Kortom, alles is toegestaan. Je hoeft alleen maar meer goals dan je tegenstander te maken!
Speel alleen of met vrienden, vorm een team en combineer verschillende skills om wedstrijden en competities te winnen en diverse spelstanden vrij te spelen.