Super Mabus Mania
We spelen de rol van Mabus, een retro-verzamelaar die alle spellen die zijn vrouw van huis heeft meegenomen moet verzamelen, op de computer moet invoeren en naar het volgende niveau moet gaan.
Het is een leuk scherm-naar-scherm arcadespel waarbij het je doel is om alle games verspreid over het level te verzamelen en terug te brengen naar je computer.
Op elk scherm vinden we elementen zoals extra levens, kersen die ons extra punten opleveren en draagbare consoles die onze tijd in tweeën delen, maar die essentieel zijn om het "happy end" te bereiken.
In deze versie zullen we 60 levels hebben, verdeeld over 10 werelden, de mogelijkheid van twee spelers tegelijk, 5 levens per speler en 3 in totaal.
We hebben zestig seconden om elk level te voltooien en we zullen extra punten krijgen op basis van de resterende tijd wanneer we ze voltooien.
Er is ook een bonusfase aan het einde van elke wereld waarin we de voorwerpen moeten verzamelen die onze dame naar ons gooit. Wees heel voorzichtig met de aambeelden!
De vijanden hebben ander gedrag en we hebben alleen de hulp van onze sprong om ze te vermijden.