Super Phantom Cat is een te gekke retro-platformer, of in onze woorden "Katformer," waarin je allerlei omgevingen verkent, kleurrijke levels uitspeelt, mysteries rondom de Phantom-wereld oplost en je je ontvoerde zusje Ina redt.