Super Puzzle Pack 2
Ervaar zes unieke puzzeltypes in één pakket met meer dan 800 verschillende puzzels. Daag jezelf uit met een grote variatie aan puzzels en verschillende moeilijkheidsgraden. Of je nu alleen speelt of met vrienden en familie, Super Puzzle Pack 2 zit barstensvol speelplezier.
Van uitdagende match 3 spellen tot kleurrijke en uitdagende puzzels, Super Puzzle Pack 2 heeft het allemaal!