Super Saurio Fly
Super Saurio Fly is een 2D-arcade- en avonturengame. Spelers gaan door de verschillende levels heen door met Super Saurio te vliegen, valstrikken te ontwijken en andere dinosauriërs te verslaan. In de verhaallijn speel je als Saurio, een schattige en onhandige kleine pterodactylus van wie de eieren zijn gestolen. Saurio moet de eieren zien terug te vinden en de gemene dieven verslaan.