Super Skelemania
Duik in Super Skelemania, een metroidvania met een acrobatisch skelet die je in één avond uitspeelt. Spring over een put met punten, rol je schedel als een bowlingbal of geef een kopstoot aan een spin, zoals het een goed skelet betaamt!