Super Space Snake
Schuif door de ruimte en laat je slang groeien door de ruimtepellets op je pad te verslinden. Naarmate je groeit van Baby Snake, Tiny Snake helemaal naar Super Space Snake, groeit het ruimteraster om een ​​onbeperkt universum te creëren waarin je kunt navigeren.