Super Toy Cars 1 & 2 Bundle
Super Toy Cars en Super Toy Cars 2 zijn nu verkrijgbaar als bundel. Geniet van beide spellen in deze reeks waarin je vanuit een uniek perspectief over een totaal van 33 verschillende parcoursen racet. Ervaar het arcaderacen in kleine speelgoedauto's en ga door hamburgers ter grootte van een vrachtwagen, of drift rondom een drumstel in een muziekstudio. In Super Toy Cars 2 kun je zelfs voorwerpen oppakken en ze over het parcours gooien om te zien hoe je tegenstanders er tegenaan botsen, dankzij de nieuwe power-ups en het vernietigingssysteem van het nieuwste spel in de reeks. Kortom, in deze bundel race je duizenden centimeters in je favoriete speelgoedauto's en veroorzaak je overal chaos.