Het maakt niet uit hoe je er naar kijkt, er is niets aardigs aan stelen, en een prinses moet dit helaas op de harde manier leren wanneer “die jongen” haar eigendommen voor zichzelf opeist en ermee aan de haal gaat.
Super Weekend Mode is een schattig ogende game, waarin harten moeten worden gevangen, konijntjes moeten worden verpletterd, en de slechteriken moeten worden neergeschoten. We zien een prinses een dief achtervolgen in een poging haar eigendommen weer terug te krijgen.