Super Woden GP
Kun jij de top bereiken in de wereld van de autosport? In Super Woden GP zie je hoe je carrière zich ontwikkelt, je begint met beperkte middelen en weinig budget om uiteindelijk mee te doen aan kampioenschappen in tal van intense race-evenementen. Koop een goedkope auto, meld je aan voor je eerste races en gebruik het gewonnen prijzengeld om betere voertuigen te kopen, mee te doen aan grotere races en de top te bereiken! Ervaar rally's, arcaderaces, duurevenementen en meer in de nostalgische isometrische racestijl van Super Woden GP.
Super Woden GP is geïnspireerd op klassiekers uit het genre van de jaren 90 en biedt een gigantische keuze aan voertuigen. De campagneopties worden gepresenteerd via een intuïtieve wereldkaartinterface. Verzamel meer dan 70 auto's van 6 fabrikanten uit verschillende landen over de hele wereld. Race je een weg naar de overwinning door de uitgebreide campagnemodus, tientallen circuits, rallyparkoersen en kampioenschappen, en laat je opzwepen door de briljante soundtrack!