Super XYX is een verticaal scrollende shoot'em up met oogverblindende, vloeiende pixelart-animaties. Kies uit zes unieke piloten en hun bijbehorende schepen, elk met unieke kanonnen en bommen. Stijg op en blaas de troepen van de Black Serpent op! Speel zes levels met schermvullende bazen, pas je ervaring aan met verschillende moeilijkheidsinstellingen en ontgrendel alternatieve speltypen naarmate je verder komt!