Superliminal
Terwijl je om 3:00 uur 's nachts in slaap valt voor de tv, weet je nog dat je een glimp hebt opgevangen van de reclame over Somnasculpt, het droomtherapieprogramma van Dr.Pierce. Op het moment dat je de luikjes weer opent, ben je al aan het dromen en is de eerste fase van het experimentele programma aangebroken. Welkom in Superliminal.
Superliminal is een first-person puzzelgame die is gebaseerd op perspectiefbeeld en optische illusies. De puzzels in deze game bevatten onverwachte elementen. Als speler moet je je perspectief en denkwijze vaak aanpassen om te ontwaken uit de droom.