Superpanda komt terug in een heel nieuw avontuur, vol gevaren, epische quests en monsterlijke eindbazen.
In 30 levels vol geheimen, opdrachten en buit vecht je je een weg door hordes kwaadaardige monsters en andere wezens - spring op hun hoofd of gooi ze kogels toe om ze uit de weg te ruimen.