Verken en ontdek een uitgestrekte wereld waarin alles met elkaar verbonden is. Ontgrendel krachtige nieuwe vaardigheden en combineer ze om creatieve puzzels te voltooien of geheimen te ontrafelen. Versla aanvallende hordes in snelle, waanzinnige firstperson gevechten terwijl je je een weg naar een audiëntie met de Blue King vecht.