Survive on Raft
Du overlever i et frygteligt flystyrt, og nu er du ude af civilisationen. Rundt om det endeløse hav, udmattende sol og sultne hajer. Der er kun én ting tilbage for dig - at overleve for enhver pris. For at gøre dette skal du samle ressourcer, forbedre tømmerflåden og bygge dit ly direkte på flåden. Husk, at tørst og sult ikke er de eneste farer. Sørg for, at den sultne haj ikke ødelægger din tømmerflåde! Overlevelsessimulator Hold øje med indikatorer for sundhed, sult og tørst. Ellers slutter dit eventyr på tømmerflåden hurtigt! Udforsk opskriften på håndværk! Fang fisk, dyrk grøntsager og få vand - gør alt for at overleve! Skab byggematerialer, tøj, våben, kister og andre ting, der er nødvendige for at overleve. Udforsk øerne! Rejs til øerne og opdag nye lande! Få ressourcer! Brug krogen til at fange de nødvendige ressourcer: affald, alger, kasser og andre. De vil være nyttige for dig for at overleve! Lav og byg! Spred, udrust og beskyt flåden. Byg et rigtigt husly, der giver dig mulighed for at holde så længe som muligt! Kreativ tilstand! En tilstand for rigtige arkitekter, der ønsker at gøre deres drømme til virkelighed!