Je hebt misschien wel eens eerder kleurencombinaties gemaakt, maar nog nooit zoals in Swap This! Om deze puzzelgame onder de knie te krijgen heb je behendigheid, hersenkracht en tactisch inzicht nodig. Binnen de kortste keren veroorzaak je kettingreacties die het hele scherm leegmaken en gooi je knallende power-ups in de strijd.
Er valt van alles te beleven! Je kunt kiezen uit vier gevarieerde spelstanden: Tijdstrijd, Golfgekte, Visgevecht en Puzzels. In combinatie met verrassend slimme gameplay-systemen biedt Swap This! een ongekende diepgang.