Sword & Fairy Inn 2
Bekende gezichten uit het Sword & Fairy-universum komen samen om een herberg te runnen en een mooi leven op te bouwen in Sword & Fairy Inn 2, een schattige en casual levenssimulatie-RPG die allerlei verschillende gameplaymechanismen combineert in gezellige chibistijl! Beheer een familierestaurant, reis over de wereld om legendarische keukenspullen te vinden, ruil speciale voedselitems, verbouw groenten, speel minigames en meer! Maar het allerbelangrijkste is dat je klanten tevreden zijn met jouw service. Zo komen er meer mensen naar het dorp en wordt je herberg een daverend succes.
In de herberg kun je specifieke rollen toewijzen aan elk personage dat je ontmoet en aanneemt. Naarmate je verder komt, leer je meer over je kameraden, hun doelen, persoonlijkheden, vaardigheden en hun vaak komische tekortkomingen. Het is een luchtige kijk op de Sword & Fairy-wereld die aangenaam en bekend is voor trouwe fans, maar laagdrempelig is voor nieuwkomers.