Betreed de adembenemende handgeschilderde fantasiewereld die bekend staat als Mythrilia en ontdek de waarheid over het meest duistere geheim van je stamboom. Speel als Vivian the Vagrant, een reizende huurling, die het onderzoek van haar verloren vader volgt in de hoop om weer bij haar familie te komen. Baan je een weg vanuit een rustig kustplaatsje, door mysterieuze bossen, spookkastelen en desolate slagvelden. Wat zal er over zijn om onze held te troosten wanneer de eindeloze stoom aan vijanden is verslagen?
The Vagrant is een 2D actie-RPG. Je zal als Vivian een spannend en uitdagend avontuur beleven dat gecentreerd is rond gevechten met combo-chains, charge-aanvallen en speciale skills. Ondertussen verbeter je je personage met nieuwe uitrusting en vaardigheden. Speel op je gemak of word een vechtmeester.