Een met neon verlichte stad wordt het toneel van een spannend avontuur en meeslepende yuri-romantiek in deze visual novel met cyberpunk-thema. De complexe karakters en ervaringen van meer dan 20 personages zijn met elkaar verweven in meerdere paden en mogelijke eindes. Je keuzes zijn belangrijk, niet alleen voor jou, maar voor iedereen met wie je moeilijk contact kunt leggen.
Cila, een oude rot in het politievak met een cynische blik op het leven en veel wrok, verwacht niets meer van het leven, behalve de stank van ozon, verblindende neonlichten en de altijd aanwezige stoom uit putdeksels. Tot een dubieuze vriendin haar kapotte huisrobot vervangt om haar te helpen. De unit M.A.R.A., geavanceerd, efficiënter en bijzonder doortastend, begint Cila's geharde karakter te penetreren en mogelijk zelfs de oude wonden van haar nieuwe eigenaar te genezen... als Cila de terugkerende nachtmerrie kan ontcijferen die dit proces met zich meebrengt. Cila en Mara smeden al snel een unieke, bij vlagen ongemakkelijke, band.
Buiten Cila's weten om, precies wanneer haar leven in een nieuw normaal komt, krijgt de technologiegigant Velta Labs lucht van het bestaan van Mara en ontwikkelt het bedrijf een mysterieuze interesse in de robot. Onder de oppervlakte borrelt een ongekende oorlog, de spelers worden stilzwijgend geselecteerd en het lot van één robot betekent het verschil tussen vrede, oorlog, de opbloei van een nieuwe religie of een niet te bevatten technologische singulariteit.