Er is maar één vijand ...
Gevangen in een oud labyrint, achtervolgd door de mythische Minotaurus. Bereik jij het centrum? En zo ja, wat ga je daar in het donker over jezelf ontdekken?
Maar het is de onverslaanbare Minotaurus. Alleen door het doolhof van het labyrint te verkennen, kun je hopen te ontdekken hoe je dit onsterfelijke monster kunt verslaan. Het grote doolhof heeft veel gereedschappen, veel beloningen en vele geheimen die erop wachten om ze te vinden. Maar je kunt je kostbare tijd niet verspillen, want de Minotaurus komt steeds dichterbij.
Het spel is geïnspireerd op de Griekse mythe van het labyrint en het gevecht tussen Theseus en de Minotaurus. Het donkere thema wordt visueel uitgedrukt door retro-pixelkunst, verrijkt met stemacteurs en metaforische verhalen, waardoor (we hopen) een spannende sfeer te creëren.
De reis heeft 6 hoofdstukken - elk met zijn eigen specifieke uitdagingen, patronen en beloningen. In totaal 42 levels, 5 vaardigheidsupgrades - elk met 3 niveaus, 3 verborgen upgrades, 2 unieke upgrades, geheime passages en paaseieren. En waarom niet ? een aangepaste kaarteditor die je creativiteit (en geduld) uitdaagt, waar je meer inhoud kunt ontgrendelen op basis van je voortgang in het hoofdverhaal.
Deze game is geen rogue-achtige dungeon-crawler, maar eerder een ervaring die je uiteindelijk het antwoord zal geven op de vraag: durf je jezelf te kennen? Natuurlijk kun je het gewoon zien als een schuldig arcade-plezierspel, maar let op: permadeath is meedogenloos.