TERRORHYTHM (TRRT)
In het midden van de 25e eeuw is de wereld gehuld in het totalitaire systeem van geluidsisolatie die de wereld volledig heeft gedempt. In een wereld waar de stilte het enige volkslied is, moet je de wet overtreden om het geluid en de muziek terug te brengen naar de mensheid. Zolang er mensen zijn die zich de melodie van het vorige leven nog herinneren, is alle hoop nog niet verloren. Wij zijn hier om de terreur uit te dagen. Volg het ritme om de beveiligingssystemen te verslaan die alle geluiden van de samenleving dempen. Vecht op de muziek en vecht voor de muziek!