Ga op avontuur als klein meisje
Beleef een gloednieuw avonturenspel dat zich afspeelt in een wereld van vreemde en schitterende visplaneten. Verken mooie omgevingen, los listige puzzels op en ontdek de waarheid over een mysterieus klein meisje en haar mechanische alter ego, Cubus.
Ontdek levendige en sfeervolle locaties, ontmoet intrigerende personages en los ingewikkelde puzzels op - allemaal in een poging de Sacred Engine te repareren. Als meisje ben je licht en wendbaar, en kun je gebieden van de wereld bereiken waar anderen niet kunnen komen.
Je kunt op elk moment transformeren in Cubus, de mechanische vriend van het meisje. Moet je iets zwaars optillen? Heb je grote sterke armen nodig om gloeilampvliegen uit de lucht te plukken? Moet je ineens een potje armpje drukken winnen van een mysterieus en op de een of andere manier tastbaar spiegelbeeld van jezelf? Cubus staat voor je klaar.
Elke visplaneet in TOHU komt tot leven dankzij betoverend mooie vormgeving en zit boordevol details. Maak kennis met tal van bizarre personages en ontdek schattige beestjes om te verzamelen!
Je moet je verstand gebruiken om de unieke en maffe raadsels van TOHU op te lossen. Van een eenvoudige zoektocht naar beestjes die nodig zijn om je vliegschip aan te drijven, tot ontdekken hoe een knallend mollenkanon werkt.
TOHU bevat muziek van Christopher Larkin, de bekroonde componist die de soundtrack van Hollow Knight heeft gemaakt.