De game is speelbaar met één knop, dus je kunt met velen tegelijk spelen!
TORIDAMA: Brave Challenge is een minigame-collectie waarin gekeken wordt hoe moedig je bent.
Daarnaast is er nog de Crazy mode, welke beschikbaar is nadat je alle minigames hebt gespeeld. De Crazy mode heeft een wereldranglijst.