TP Bullet is een platformspel vol puzzels. Je krijgt maar één kogel om elke puzzel op te lossen en het level uit te spelen.
Kruip in de huid van een geheim agent annex scherpschutter en ga de strijd aan met de kwaadaardige Skeleton King en zijn handlangers die de stad onveilig maken. Een aardige heks geeft je een betoverde kogel waarmee je kunt teleporteren en zo de eeuwenoude magische munten kunt vinden om de schurken te verslaan.
Spring, schiet en blokkeer in 40 geweldige, meeslepende levels en zorg dat je altijd wint.