Taiko no Tatsujin: Rhythmic Adventure 1
Don-Chan laat het verleden achter zich voor een geweldig avontuur, dat tijd en ruimte overschrijdt. Warp naar verschillende tijdperken om te voorkomen dat de slechteriken de geschiedenis vernietigen!
Don en Katsu lopen tegen Tocky aan, die de belangrijke taak heeft de tijd te beschermen. Hij vertelt ze dat zijn vriend Ticky ontvoerd is door Professor Timedyne.
Hoe beter je het doet in de Taiko Battles tegen de monsters die je op je avontuur tegenkomt, hoe meer schade je ze toebrengt!
Sommige monsters die je verslaat kunnen zelfs je bondgenoten worden! Met meer dan 100 monsters! Stel je eigen team samen, train ze en werk samen om het tegen krachtige vijanden op te nemen.
Er is niet alleen de Verhaalmodus, maar je kunt ook de beroemde Taiko-modus spelen.
Er zijn, naast meer dan 60 songs, 3 nieuwe songs (Marigold, Charles van Balloon feat. Flower, Loki van Miki and P) toegevoegd!