Talk it Out: Handheld Game
Iedereen weet dat communicatie de sleutel is tot een succesvolle relatie. Dus hebben wij besloten het je lekker moeilijk te maken! (Graag gedaan hoor.) Alles wat je nodig hebt is zes minuten, twee spelers, één Nintendo Switch, een half brein en voldoende ruimte voor verwarring.
Talk It Out is een coöperatief raadspel. Pak je Nintendo Switch, pak een vriend en begin met “praten”. Je moet uitzoeken wat je medespeler ziet. Je stelt een vraag, en krijgt antwoord. Makkelijk, toch?