In dit deckbouwende rogue-achtige spel gebruik je aanpasbare dobbelstenen in je gevechten langs willekeurig gegenereerde paden - rijk aan buit, mysteries, en gevaar, om de bewoners te beschermen tegen het kwaad dat het bospad heeft gecorrumpeerd.
Als lid van de Sturgeon-Loge: een geheime organizatie belast met het verslaan van een boosaardige wezen dat het Tamarak-Bospad heeft gecorrumpeerd, is het aan jou om vrede terug te brengen aan alle bewoners.
Drie karakter klassen: Je speelt als een van de drie karakter klassen: De Detective, de Magiër, en de Speurder om aanwijzingen op te sporen & spelveranderende artefacten te vinden van het bron des kwaads.