Tamashii, geïnspireerd door duistere Japanse games uit de jaren 80 en 90, is een unieke puzzelplatformgame die zich afspeelt in een verwrongen wereld met bijzondere horror en creepy beelden.
De tempel is een gruwelijk domein van dood en gevaar. Een mysterieuze vreemdeling wordt naar deze bloedstollende hel opgeroepen om de bron van het kwaad te ontdekken. Zul jij de duivelse vallen, lastige puzzels en meedogenloze monsters overleven die in Tamashii's duistere gangen opdoemen?