Tamiku, geïnspireerd op klassieke arcadespellen, is een arcadespel waarin je alle ballonnen in een niveau moet laten knallen zonder dood te gaan. Om dit te doen zul je gevaren trotseren, springen, rennen en snel de rode ballonnen opblazen!