Freya Fellow is vermoord. De hoofdverdachte? Een duistere persoon die werd aangetroffen bij haar lijk met een mes in de hand. Het probleem? De verdachte... is slechts een schilderij.
Onderzoek alles van Tangle Tower, van de bizarre, griezelige tuinen tot de koude, onheilspellende plaats delict helemaal bovenin.