Speel als Tao of Xiang, twee panda's, en help ze hun kubussen zo efficiënt mogelijk te plaatsen voor zo veel mogelijk bamboe.
Er is heel wat denkwerk vereist in deze mix van schuiven en klassieke puzzelplatformactie om de levels met oplopende moeilijkheid op te lossen. Er zijn ook 12 coöperatieve levels die je samen met een vriend(in) kunt spelen.