Team Sonic Racing & Super Monkey Ball: Banana Blitz HD
Beleef twee van de beste games van SEGA - Razendsnel non-stop plezier voor alle leeftijden en typen spelers.
Super Monkey Ball: Banana Blitz HD - Ervaar de magie van een van de meest populaire titels in de serie, nu helemaal geremasterd in HD! Ga weer naar de fantastische wereld van Super Monkey Ball en steel je bananen terug van de buitenaardse ruimtepiratenkoning Captain Crabuchin. Race door meer dan 100 kleurrijke levels en daag je vrienden en familie uit om mee te doen aan 10 bij fans zo populaire Party Games! Denk je dat je de snelste en behendigste aap bent die er is?
Team Sonic Racing - De beste elementen van arcade- en snelle wedstrijdraces. Neem het op tegen je vrienden in intense multiplayerraces, race samen door verbluffende werelden en werk samen als team door power-ups en snelheidsboosts te delen. Bepaal zelf hoe je racet: kies uit 3 afzonderlijke personagetypes en ontgrendel spelbepalende voertuigaanpassingsopties die bij je racestijl passen.