Tears of Avia
Pas je gezelschap aan je eigen speelstijl aan - Tears of Avia is een strategie-RPG en turn-based tactiekspel dat bouwvaardigheid rijkelijk beloont. Combineer de klassen Ranger, Warrior, Mage, Brawler en Priest en hun vaardigheden zorgvuldig om een gezelschap te creëren dat bij je eigen tactische sterke punten past.
Flexibele vaardighedenboom - pas aan en combineer vaardigheden en ontdek de eindeloze manieren waarin ze kunnen combineren en op elkaar inwerken - met vergaande gevolgen in de strijd!
Dynamische verhaallijn - de keuzes die je maakt binnen je gezelschap vormen het pad waarlangs het verhaal zich ontvouwt. Zijmissies worden geactiveerd door discussies tussen verschillende personages en het lot van Estera hangt af van wie je aan je zijde kiest, evenals van je eigen acties.