Teddy the Wanderer: Kayaking
Ga met twee vrienden op een prachtig avontuur door de natuur! Teddy The Wanderer en zijn vriend Piglet genieten van het mooie weer en besluiten te gaan kajakken!
Kinderen zullen uren zoet zijn met het leuke, geweldloze verhaal. Reis door de kleurrijke, handgetekende gebieden en ontmoet Mr. Catfish, die nog wel een lesje vriendelijkheid kan gebruiken!