HET PERFECTE TRIO
Tell Me Your Story is een verhalengedreven en gezellig puzzelspel dat je wellicht doet denken aan de warme momenten die je hebt doorgebracht met je grootouders of dierbaren, waarbij je de vele, soms onverwachte verhalen uit hun leven hebt leren kennen.
Rose is geen gewone oma - ze heeft een huis vol met wonderlijke voorwerpen en verhalen. Haar hele leven was ze een globetrotter, een avonturier - maar zonder gevaarlijke artefacten om mee om te gaan.
Ontdek Azië, Europa en het Amazone-regenwoud en voel je weer als een kind terwijl je luistert naar de kleurrijke verhalen van oma samen met Amelia en de schattige corgi-hond.
Door te helpen met het uitpakken van de spullen van Rose samen met Amelia, zul je veel interessante artefacten vinden die ze heeft meegenomen van haar avonturen over de hele wereld. Ze zullen je helpen een beter beeld te krijgen van de herinneringen die ze met je wil delen en je in staat stellen door de beelden van haar verleden te reizen.
Tijdens het avontuur zul je veel puzzels moeten oplossen, die je zullen helpen de wonderen te ontdekken die Rose heeft verborgen. Help Amelia alles in het dagboek op te schrijven en maak al deze verhalen nog beter met haar verbeeldingskracht.
Het volgen van de voetstappen van Rose zal je leiden naar historische plekken over de hele wereld. Eerst zal de reis gaan door het Amazone-regenwoud op zoek naar Azteekse legendes, dan door de regio Yunnan in China - waar de meesters van het thee brouwen zich bevinden. Last but not least, zul je jezelf aan boord van de Oriënt Express bevinden en zijn magische eerste route volgen - van Parijs naar Istanboel.
Zal deze drukke zomer vol herinneringen en avonturen twee generaties bij elkaar brengen, die dachten dat ze tot nu toe zo weinig gemeen hadden?
Ondanks de opmerkelijke verhalen die we te vertellen hebben, is Tell Me Your Story ook een prachtig opvallend minimalistisch spel met met de hand getekende scènes, waar geen woorden voor nodig zijn - alles komt samen in je verbeelding, versterkt door de kleurrijke beelden en puzzels.